https://www.klantenservice-medewerker.nl/_images_upload/_tn_2eb3e94fa4922fc4.jpg
Op zoek naar een nieuwe baan?
Zoek hier naar de juiste vacature
https://www.klantenservice-medewerker.nl/_images_upload/_tn_5250378ebad6b592.jpg
Op zoek naar een nieuwe baan?

Zoek hier naar de juiste vacature

https://www.klantenservice-medewerker.nl/_images_upload/_tn_040359a93dfcd59b.jpg
Op zoek naar een nieuwe baan?
Zoek hier naar de juiste vacature
Vacatures Zoeken

Werken bij KCS

Klantenservice medewerker Debiteuren Service - Zoetermeer

Start met een bruto uurloon van € 10,50 per uur en groei snel door bij Zilveren Kruis in Zoetermeer als Klantenservice medewerker op...
Gepubliceerd: 05-02-2020
Referentie nr:#FINP22109

Klantenservice medewerker Financieel - Zoetermeer

Ga van 20 tot 32 uur per week aan de slag als Klantenservice medewerker Financieel bij Zilveren Kruis in Zoetermeer en verdien €...
Gepubliceerd: 16-01-2020
Referentie nr:#FIZJ23671

Werken bij KCS - vacatures KCS

Bekijk op deze speciale werken bij KCS pagina alle klantenservice vacatures die wij beschikbaar hebben bij deze opdrachtgever. Klant Contact Services is het facilitaire contactcenter van Achmea. Zij verzorgen alle telefonische activiteiten rondom diverse projecten die deze zorgverzekeraar uit heeft staan. KCS ondersteunt Achmea in het aangaan en onderhouden van klantcontact in de breedste zin van het woord. Mede dankzij deze hechte samenwerking is het mogelijk voor KCS om zich volledig te focussen op de ontwikkeling en verbetering van de producten en diensten die zij aanbieden.

Ga aan de slag bij KCS!

FINTREX is doorlopend op zoek naar geschikte Klantcontact medewerkers voor de verschillende onderdelen van Achmea in Zoetermeer en Utrecht. Je zult gaan werken voor één van de vele inbound zorgprojecten.

Binnen KCS kun je aan de slag als klantenservice medewerker op de Servicedesk, of werk je als Klantenservice Call Agent op de Inbound Zorg afdeling. Jij creëert duidelijkheid en advies waarbij je de klant volledig voorziet van de juiste informatiebehoefte rondom één of meerdere zorg producten. Het uiteindelijke doel van deze functie is het continue verbeteren van de dienstverlening. De medewerkers binnen dit callcenter kenmerken zich door hun open houding en intrinsieke motivatie als het gaat om ondersteunen en onderhouden van de customer service met de klant. Binnen KCS zijn er diverse opleidingsmogelijkheden en is er ruimte voor verdere ontwikkeling en zelfontplooiing.

Wij zoeken kandidaten die al eerder ervaring hebben opgedaan in het telefonisch klantcontact en beschikken over een empatisch vermogen. Als Klantenservice medewerker kun je goed luisteren naar wat er gezegd wordt en voel jij je persoonlijk verantwoordelijk voor het zo effectief mogelijk beantwoorden van de vragen.

Solliciteer direct!

Ben jij er klaar voor om deze uitdaging bij KCS aan te gaan? Bekijk dan snel onze klantenservice vacatures bij KCS en solliciteer direct!

Zoekcriteria